Junkyard - Longboard

Äntligen har min efterlängtade longboard kommit till mig! Jag är såå sjukt glad att den har kommit och jag beställde den för bara två dagar sedan! Älskar alla dessa färger och hur den ser ut! Enjoy my new longboard!

2014-08-21

Gud så fin :)

Svar: Tack så mycket! :D
Cassandra Westh




2014-08-22

Den är typ dö snygg *-*

Svar: Hhahah I knooow :)
Cassandra Westh




2014-08-22

Fin blogg :)

Svar: Tack så mycket! :D
Cassandra Westh




2014-08-24

åhhhhh så fin!! vill med haa!! fick ett ryck nu i somras och bara omg, jag måste köpa en longboard haha! har dock inte gjort det än, har inte hittat någon jag gillat.. men denna var ju sjukt snygg! hur har jag kunnat missa haha, nej, måste beställa en så snabbt jag kan ;)

Svar: Jag ska bara säga att det är sjukt roligt att åka longboard och jag rekommenderar att du ska börja! :)
Cassandra Westh




2014-08-31

Assnygg!! Vad kostade den?

Svar: Tack! Den kostar 599:- för att det är rea på den just nu! :)
Cassandra Westh







NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR