Dagen idag

Idag har jag ju varit på en tävling, men min kanin. Det gick super för att tävla i en ny klass för första gången! Vi fick 5 fel och gick tyvärr inte till finalen. Men jag är i alla fall nöjd med det idag. Klassen jag tävla i heter "lätt ny" och jag ska fortsätta med den klassen. Ibland så känns det som att "mini" blir för lätt för Skorpan så att hon nästan tror att hon kan "gå" över hindrerna och så river hon.. Därför väljer jag att tävla i den nya klassen, "lätt ny". Om en vecka, då blir det återigen på banan och hoppas på att det går mycket bättre då än idag! T'ävlar ni med era kaniner? Och tycker ni att det är roligt? Jag tycker det är jätte roligt, speciellt att man ser hur kaninen reagerar på hindrerna och alla andra dofter av massa andra kaniner. Men jag är deffenitivt nöjd med dagens tävling, även om jag inte kom till final!




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR