Tävling imorgon

Jag har ju inte direkt sagt att jag håller på med kaninhoppning (tävling), men nu har ni i alla fall fått reda på det! Men imorgon ska jag tävla med min kanin Skorpan i en helt ny klass, hm.. Hur kommer detta gå? Det får vi ju se då! Men klasserna är olika med olika namn och höjder osv. Jag ska börja tävla i en klass som heter "lätt ny". Hindrerna är då 30 cm höga och långa, men innan den här klassen så har jag tävlat i en klass som heter "mini". Det kan vara krokig bana (som en hästbana) och sedan kan det vara rak bana, alltså att alla hinder står efter varandra. Men ni som bor i sthlm, jag rekomenderar er att ni som har kanin ska börja tävla. Det är roligt att tävla och sedan så träffar man nya kompisar och sedan så får man vara på olika platser som man kanske aldrig har varit på innan! Men jag bor i sthlm och jag är medlem och tävlar runtom i sthlm, såklart. Men ni som har kanin borde tävla. Jag tävlar för Stockholms Kaninhoppare.




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR