Splash

Denna bild tog jag när jag inte hade något att göra.. Blev inspirerad på denna blogg då hon tar såå otroligt fina foton på allt möjligt! Jag tror jag ska börja fota lite kreativa saker också! 

2014-06-27

Åh vilken fin bild!

Svar: Tack! :)
Cassandra Westh




2014-06-27

superfint resultat! :D och tusen tack för länkningen fina du, blir så himla glad!! ❤❤ och ja, fota mer kreativt, det är bäääst hihi och sen kan man säga att man typ "tränar" på sin inspiration och fantasi så man tappar inte inspirationen på samma sätt (asså man kan få tillbaka den mycket snabbare och lättare) och så får man bättre fantasi och de är ju en av de bästa egenskaperna när man är fotograf!! om inte den bästa ;)
sv; tacktacktack :'DD ❤❤

Svar: Så lite så! Men du fotar grymt fint om jag får säga och det är därifrån jag får inspirationen!! :)
Cassandra Westh




2014-06-28

Frågestund på bloggen, in & fråga! :D
Kram Anna ♥




2014-06-29

Fin bild!!

Svar: Tack! :D
Cassandra Westh




2014-06-30

vilken fin bild







NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR