Ryggsäck - Bikbok

Rygsäcken ovan har jag fastnat för som finns på bikbok. Riktigt snygg om jag får säga och kommer använda den hela tiden då jag har den, om jag köper den. Jag har inte gillat sån här typ av ryggsäck innan, eller ingen ryggsäck. Det jag har nu är en axelväska, eller hur man ska kalla det! Men nu när jag tycker att denna snyga ryggsäck passar till allt vill jag så gärna ha en sån! Jag hoppas bara att den finns på bikbok då jag kommer dit. Eller ja, de kommer nog ha det för det är nya sommarkläder och allt, så den finns nog där.
 
Well.. Min nya design jag gjort är så gott som klar och jag vill så gärna lägga in den, men saken är att jag är rädd för att ni inte ska tycka om den. Hehe, men den kommer nog upp så småningom, ska bara höra av mig med en av mina kompisar, eller två så får jag se vad de tycker om den, 

2014-05-30

ÅÅÅHHH sån vill jag också ha :D

Svar: Haha visst är den fin? Denna köpte jag på bikbok, sthlm, och jag köpte den sista som var i affären :)
Cassandra Westh







NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR