Monday

Måste bara uppdatera er här hur läget ser ut! Jag har inte bliggat något den senaste veckan för jag inte har orkat och jag har inte haft några nya bilder. Men nu ska jag ta tag i bloggningen på riktigt och verkligen blogga alla dar, eller de jag orkar och verkligen göra bloggen aktiv igen! 
 
Men idag har jag varit hemma för jag har inte mått så bra.. Jag vaknade upp kallsvettig och mådde illa.. Men jag mår lite bättre nu och jag kommer att gå till skolan imorgon.
 
Och det som kommer hända med bloggen är att jag ska byta design och domännamn 1 oktober vilket jag skulle göra i tisdags då bloggen fyllde år men det det hände inte för jag hade för mig att bloggen fyllde år igår, alltså den 28 september. Men som jag sa, jag kommer byat design och dömännamn 1 oktober. Så allt kommer hända den 1 oktober! Ny månad, ny design, nytt domännamn. 

2014-10-01

Blogggggga ungeeee :(((

Svar: Meeen jag håller på med en design som ska komma upp idaaag och dömännamnet!! :D
Cassandra Westh







NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR