Yesterday

Igår hade jag hela dagen fullt upp med massor av roliga saker! Jag red på morgonen, åkte jag hem till min syster på eftermiddagen och på kvällen frågade jag min kompis om hon ville kvällsbada med mig. Hon kunde och innan vi åkte packade vi med oss fika och hon fick låna en bikini. Jag tog också med mig en badtermometer och blev rätt chockad över hur varmt det var i vattnet efter alla kalla dagar vi har haft. Detta var såklart inte mitt första dopp i år, utan mitt första dopp var i torsdags. Har ni tagit erat första dopp ännu?

2015-06-14

Hur varmt var det i vattnet? På vårt landställe kändes det sjukt kallt igår haha så lite nyfiken på vad det kan vara ungefär :)
Kram Hanna!

Svar: I den sjön jag badade i var det 18-19 grader. Jag tycker det är rätt mycket efter allt skitväder vi har haft i min ort :) Kramiis!
Cassandra Westh







NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR