Snowboard

Den här snowboarden fick jag av min pappa för en vecka sedan. Det är en K2 Vandal med massa mönster och färger och bara två färger på undersidan med den svarta färgen som bas som ni ser ovan. Tycker den är riktigt snygg och jag gillar verkligen färgerna som finns på brädan då jag inte gillar allt rosa, lila osv som finns på vissa brädor. Så jag väljer grönt, rött, blått och gult framför rosa.
 
Sen har ni kanske märkt, eller vet att jag typen av tjej som är mer åt pojkhållet då jag har en longbard, skateboard, fake pennyboard och två snowboards.. Dessutom önskade jag mig bara leksaksbilar och pojksaker när jag var liten, inga dockor hade jag inte. 

2015-03-28

Himla läckra färger och mönster! Diggar den :) Ha en GRYM dag!

Svar: Tack så mycket! :)
Cassandra Westh







NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR