Vad som har hänt på sistone

Fotografiska // Gröna Lund
 
Okej nu har jag varit borta ett bra tag igen från bloggen. Nämligen tre veckor.. Fyyy på mig själv - usch. Jag kan verkligen inte uppdatera bloggen på ett bra sätt för att bara ha något för er att läsa. Men nu ska jag verkligen ta tag i detta och faktiskt bli bättre på att blogga och framför allt uppdatera med något inlägg varje vecka. Det är mitt mål!
 
Men vad har hänt på sistone då? Jo jag har gått och blivit mc ägare till en fin Honda CBR 125cc och varit på Fotografiska för första gången och kollat på en utställning för hästar. Sen det jag har gjort mest är nog att vara i stallet (är där fyra dagar i veckan nu) och på grönan och gymmet. Mycket mer än så har det faktiskt inte hänt! Och som jag har sagt flera tusen gånger nu - jag ska uppdatera bloggen bättre. I alla fall försöka. Men det lutar åt att jag ska och inte föröska. Kram på er fina människor! <3




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR