Ny start, ny design

Om man ska starta om på nytt med bloggen måste man väl ha en ny design också? 
Som sagt, bloggdesignen jag har bytt till nu har inte så mycket nytt faktiskt. Jag gjorde nog denna design på mindre än en vecka, men jag tog några pauser emellanåt så jag kunde göra andra saker också som är väl lite roligare att göra nu när man har sommarlov!
Det jag har gjort mest på den nya designen måste väl vara sidomenyn då resten är bara småsaker. Och varför sidomenyn tog upp mest plats för den nya designen är nog för att jag pendlade mellan olika alternativ om hur den skulle se ut. För vissa förslag passade inte in med resten av designen så min kreativitet försvann ett tag tills jag kom på det jag har nu!
 
Men en sak jag har fixat som är det största problemet jag har haft någonsin, enligt mig, är dropdown menyn högst upp som har strulat så sjukt mycket sedan jag gjorde den första designen. I inlägget jag länkade till nämnde jag att menyn strula så att man fick sig en liten förvarning. Men nu har jag äntligen fixat problemet jag aldrig har hittat! Så nu kan ni hålla över musen vid kategorier och arkiv och sen gå dit ni vill utan att ni ska behöva scrolla ner! Hur bra? 




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR