Varför inte göra ännu en ny bloggdesign

Som vanligt gör jag alltid en ny bloggdesign så fort jag börjar blogga om på nytt - tror jag. Men nu tänker jag börja om på nytt som jag sagt tidigare för inte så längesen. Så därför kommer jag hit med en ny bloggdesign igen!
Lite annorlunda från min gamla. För nu är det så att jag har gjort både inläggen och sidomenyn snäppet större än vad jag hade innan, och det är för att nu har jag börjat tycka om när bloggar fyller upp en skärm och inte är pytteliten med sjukt smal sidomeny etc. Sen har jag ändrat menyn högst upp och hittat en ny färg till länkar som kategorierna och saker som jag kanske länkar till - men också är bilden i menyn ändrad!
 
Inte så mycket nytt med designen, men en uppfräschning tycker väl alla om? 




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR