Body Shop & Lumene

Jag måste verkligen tipsa er om två saker. En handkräm från Body Shop och en CC kräm från Lumene som dessutom är en foundation!
Dessa två skaffade jag mig på Ålandsbåten påväg hem då jag gick typ hundra gånger till taxfreen och kollade hit och dit om jag hittade något. Så jag köpte dessa två, eller fick från mamma, och jag verkligen älskar båda produkterna. Speciellt handkrämen! Den har en olja i sig som gör att man blir så himla len på händerna att man knappt känner något. Så skön! Och krämen från Lumene är verkligen ett plus, har aldrig köpt en "riktig" foundation om man kan kalla det så, men iallafall är det här den första gången jag börjar använda foundation och den från Lumene är allt. Det är inte mycket i, men den täcker allt och jag har använt den många gånger sedan Åland och jag vet att den kommer räcka långt då man inte alls behöver ta överdrivet med foundation på ansiktet!
Handkrämen från Body Shop & CC krämen från Lumene.




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR