Bomberjacka

Idag införskaffade jag mig en bomberjacka! Efter flera år av längtan till att ha en sån jacka har jag en nu. Lyckan är stor och jag vet att jag kommer använda den här jackan så mycket, kanske tills den går sönder hahah. Men den kommer iallafall komma till användning hela tiden det passar att ha den en kylig dag eller när man har en lite casual stil på sig som den lätt kommer smälta in med. 
Jackan är ju såklart svart, men invändigt har den en gammelrosa färg som jag verkligen älskar! Jag hittade en jacka på Lindex som bara var i gammelrosa, men det blir nästan för mycket tycker jag även om det är snyggt. Men om en jacka bara har någon detalj som denna har räcker det enligt mig. Och denna bomber jag har nu finns på H&M. En bra och snygg jacka för ett bra pris! 
Jag ska också försöka fixa ett inlägg där jag har på mig jackan också så ni inte bara ser bilder som de ovan, men jag vet inte exakt när inläggen kommer. Bara jag fixar bilderna så snart som möjligt så kommer ett inlägg kan jag lova! 




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR