Finally autumn

September månad och det innebär att hösten är här!! Jaaa säger jag för nu, idag, är det exakt två månader tills jag fyller år och fyfan vad jag har saknat hösten! Och jag verkligen menar det när jag säger att jag har saknat hösten, vilket jag inte gör för att jag fyller år då, utan jag gör det för alla färger som kommer fram på träden och för att allt blir så mycket mysigare när det blir mörkare om kvällarna. Speciellt när det nästan är kolsvart ute vid 18 som kommer ske snart hoppas jag. För då kommer mitt rum va fullt med tända ljus på kvällen, och då tycker jag det blir extra mysigt om man bäddar ner sig i sängen och kollar på en serie eller film, eller att man bara gör något lugnande!
Men det som jag tycker är roligast men också en liten konstig sak är att jag har en tendens att lyssna på Imagine Dragons album Smoke + Mirrors (Deluxe). Och det här är inte första hösten jag gör det, utan andra hösten i rad och ärligt så är det lugnande att lyssna på det albumet på något sätt. Men det som är det bästa med deras album som jag lyssnar på väldigt ofta är att låtarna gör så man känner att hösten är här extra mycket. Fast det kan ju bero på att de har en låt som heter The Fall. Men jag hoppas iallafall att ni får en bra start på hösten!




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR