Long time no see

Men hallå, det var ett tag sedan jag skrev här. Förstår inte helt hundra vad som hände och varför jag försvann i över en månad, men kan gissa på att skolan och min hälsa har något att göra med det. Som sagt går jag sista året i grundskolan och det är så mycket som händer där nu med att välja rätt gymnasium osv. För jag söker till gymnasium med mina betyg jag får den här höstterminen och jag har verkligen kämpat för att få bra betyg, både på inlämningar och mina nationella prov jag har. Och vet ni, jag kan säga att det lönar sig! För jag får bra betyg, speciellt i matten där jag knappast klarar mig till ett E. Men nu när dagarna börjar närma sig lov och sådant ska jag försöka blogga lite mer än vad jag har gjort och då kanske jag har tiden och orkar lägga upp något inlägg varje dag. Fast om det inte händer är det ju bättre med något inlägg än inget alls.
Men nu ska jag avsluta det här inlägget så jag inte pratar bort allt så det blir knas haha. Glöm btw inte bort att följa mig på insta och ha en fortsatt bra kväll!




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR