PUMA Suede Platform

Okej, idag hände det jag aldrig trodde hända på ett långt tag. Men jag åkte till Mall of Scandinavia med en vän och jag köpte ett par PUMA Suede Platform. De billigaste jag kunde hitta, men även de snyggaste förutom ett par gråa från Rihannas kollektion som är något dyrare än dessa. Men är iallafall otroligt nöjd över mitt köp och jag kommer definitvt använda de så snabbt som möjligt om jag inte väntar till våren när det är torrare. Jag är definitivt taggad på att inviga dessa och hoppas jag gör det snart. 
 
Men jag ska också säga lite varför jag köpte dessa och det första är ju för att de är snygga, men jag köpte de också för det är sjukt snyggt att ha sådana här skor till ett par slitna jeand där man har nätstrumpbyxor under jeansen så man ser strumpbyxan igenom hålen och nere vid fötterna. Asså jag tycker det är sjukt snyggt och är något jag kommer gå runt i med mina slitna blåa boyfriend jeans eller ett par svarta tajta jeans jag har tillsammans med nätstrumpbyxorna under och sedan min Arctic Monkeys tröja på. 




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR