Brist på idéer, igen

Ärligt, jag känner mig så usel. Jag kan verkligen inte skriva bra eller många inlägg efter ett halvår borta från bloggandet. Det går verkligen inte, och mina idéer på inlägg är ju så gott som bortblåsta. Totalt. För jag har inga idéer på vad jag kan skriva, det är så illa när det kommer till det att jag inte ens kan skriva detta inlägg nästan även om det har hänt lite saker idag - lyckat. 
Bild från 9 juni (dagen jag slutade 9an innan en liten fest hemma)
 
Men jag kan säga er att jag verkligen försöker att få ihop inlägg. Och innan, veckan jag började blogga och det dök upp inlägg här konstant var jag väldigt duktig på att göra tidsinställda inlägg så jag kunde slappna av och göra saker som jag kanske inte kan annars om jag ska sitta och skriva inlägg. Fast nu har jag tappat den motivationen att skriva inlägg i förväg, och det ligger nog lite på min lata sida haha. För jag som person gillar at skriva inlägg och när jag väl gör det vill jag gärna att det ska vara färska inlägg istället för tidsinställda. Så det kan vara därför jag inte har skrivit på ett bra tag och sådant som innan. Men som sagt så får jag skylla mig själv och som jag sagt innan - jag ska förbättra mig. Punkt slut. 




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR