Jag lever & bloggen fyller 4 år

En fin bakgrund och växt jag hittade på söder / En häst jag cyklade förbi på väg hem
 
Hej, igen. Jag är verkligen usel på att blogga. På riktigt, erkänner det själv just nu. Har liksom sagt tusen gånger om att jag inte ska försvinna etc, men såklart händer det ändå - hur lyckas jag? Så när jag kommer in här på bloggen och skriver ett inlägg en gång då och då när det har gått en månad känns lite fel.
 
Fast nu ska jag inte hacka upp mig på ämnet ovan, förutom en sak. Nämligen så fyller bloggen 4 år idag!Jag kom och tänka på detta idag och fick för mig att det var den 23 september bloggen fyller år - och visst hade jag rätt utan att kolla upp det! Så bloggen fyller 4 år och det har gått så snabbt sedan jag skapade bloggen för 4 år sedan. Hur har det gått så snabbt? - det undrar jag verkligen. Det är så att jag kommer ihåg vissa inlägg jag har skrivit här, inte hela inlägg men små detaljer. Och det som jag mest kan vara stolt över med att bloggen fyller 4 år är utveckligen med den. Okej, jag har liksom inte flera hundra läsare, utan jag tänker mest på min utveckling. För det är ju jag som gör mina bloggdesigner, tar bilderna (om det inte är från en sida jag länkar) och det är ju dessutom jag som skriver mina inlägg. Allt det här som har med utvecklingen har bara med mig att göra, ingen annan. Det är jag stolt över, jag är stolt över mig själv med min utveckling där jag har lärt mig nya saker kring design, bild och text. Riktigt stolt om man tänker på att jag är 15 år gammal (snart 16) och inte gjort så mycket i mitt liv, förutom att ha ridsporten tillsammans med detta som en hobby. 
Och eftersom jag har utvecklats såhär på 4 år hoppas jag att jag kommer utvecklas ännu mer i de kommande åren!
 
Så grattis bloggen på din 4 årsdag, hoppas vi får fler år tillsammans framöver!




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR