Finaste kanin

Oj, har typ glömt bloggen helt. Hehe, men nu är jag tillbaka, back on track. Jag ska inte glömma bort bloggen något mer men det har varit så att jag inte har orkat att sätta mig framför datorn och skriva massa inlägg då man istället ha kunnat vara ute i der fina vädret i sommar kläder. Äntligen! För jag har liksom bara gått i shorts och linne de varmaste dagarna, verkligen sommarväder nu, eller inte. Idag började det regna och imorgon står det att det ska vara snöblandat regn.. Men men.. Nog med det. 
 
Men när jag kom hem från stallet idag plockade jag fram kameran och började fota finaste Stampe. Han är gammal nog, men han är som en liten kaninunge på vissa bilder! Han ser så gosig ut och len på bilderna man får på han! Åh, gud vad jag är nöjd med mina kaniner, riktiga tävlingskaniner och de är dessutom är de så snälla mot en och verkligen vill va med en. Men här har ni några bilder på finaste Stampe! Gud så fin han är på dessa bilder!

2014-05-04

Å vilken fin kanin, och så fina foton! :)

Svar: Tack! Vad glad jag blir! :D
Cassandra Westh







NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR