Anastasia Beverly Hills brow wiz

Jag som aldrig har använt smink innan har nu hittat en ögonbrynspenna jag använder dagligen! Den heter Anastasia Beverly Hills brow wiz och är jätte bra enligt mig! Pennan man målar med behöver man inte vässa (som jag tycker är bra) utan man skruvar där pennan är och då kommer den fram. Den är lätt att måla med och den ger naturliga ögonbryn! Ibland undrar jag varför jag aldrig har köpt den innan, men men. 
 
Här har ni ett exempel på hur mina ögonbryn ser ut efter att ha målat de med Anastasia brow wiz. Jag tycker de ser naturliga ut och om jag inte målar mina ögonbryn ser det helt fel ut. Observera att mina ögonbryn inte är helt lika eller jämna, allt kan ju inte vara perfekt!

2015-07-05

Tycker dem är döds snygga :D
Kram Hanna!

Svar: Tack finiiis :D Kram!
Cassandra Westh







NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR