Toppen från Christiansborg

Natten till denna lördag kom jag hem efter 3 dagar i Danmark. Dagarna bara flög förbi och vips så var man i bilen påväg hem till Sverige. Det gick snabbt att åka dit som hem vilket var skönt!
 
Första dagen i Köpenhamn hittade jag och mina föräldrar ett slott som heter Christiansborg. Där kunde man åka upp till ett torn och titta på utsikten över hela Köpenhamn. Det var riktigt fint och jag som tog panorama bilder över utsikten kunde knappt stå stilla för det blåste så himla mycket där uppe! Men bilder fick jag i alla fall och är riktigt nöjd över hur bilderna blev! Och om någon av er läsare ska till Köpenhamn vill ni nog inte missa att åka upp till toppen av Christiansborg. För om ni åker upp dit kommer ni säkert inte ångra er och man får fantastiska bilder!

2015-07-12

Gash bilderna du lagt ut va sten coola! Hoppas ni haft det bra annars :)
Kram Hanna!

Svar: Tack så mycket Hanna! Kram :)
Cassandra Westh







NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR