Midsommar

Idag har det varit eller är midsommar och hela dagen har gått så fort! På morgonen låg jag och drog mig i sängen framför datorn innan det var att göra sig iordning för att baka och lite annat. Sen på eftermiddagen åkte jag och mina föräldrar till våra gamla grannar som nu har flyttat ut till Värmdö. Där hade vi vårat midsommarfirande och hade väldigt trevligt med god mat!
 
Men när vi kom fram och ringde på dörren visste inte varken jag eller mina föräldrar att de hade en liten valp där. Så direkt när de öppnade dörren sprang den där lilla valpen och hoppade rakt upp i min famn och gud vilken social krabat! Blev så kär i den lilla valpen på direkten! Så resten av eftermiddagen och kvällen har man varit med den där lilla krabaten och lekt med den. Verkligen ögongodis och man kunde inte släppa sikten över valpen! Vad har ni gjort för roligt?




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR