From the old to the new

Hej igen, efter typ ett halvår... Nu kan jag vara extra glad och säga er att jag har startat upp bloggen igen och ska börja blogga! Dessutom har jag slängt bort den gamla designen och gjort en ny som har tagit ett tag. Jag sa för jätte länge sen att jag skulle göra en ny och börja blogga då men jag har ärligt talat inte orkat koda något under vintern då jag hade tröttnat på bloggen och all design.. Men nu är jag back on track och ska blogga! 
 
Jag kanske är lite ringrostig på att blogga nu då jag har haft ett uppehåll med bloggen i ett halvår, men jag ska försöka!
 
Hoppas designen duger och ni tycker den är fin och säg till om det är något som ser konstigt ut!
 
OBS: Kategorierna och arkivet funkar inte så jag håller på att fixa problemet!

2015-03-22

Blogga blogga :D

Svar: Ja ja ja, fast nu orkar jag inte för att jag är så hängig :(
Cassandra Westh




Anonym
2015-03-23

Superfin




Anonym
2015-03-23

Superfin

Svar: Tack!
Cassandra Westh




2015-03-26

Så snygg design :)

Svar: Tack! :)
Cassandra Westh







NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR