Blond hair

Jag kan säga med egna ord hur mycket jag älskar mitt hår! För några år sedan färgade jag det rätt mycket och ville prova på att vara brunett. Ett år senare efter min färgning till brunett började färgen blekna så det blev brun/orange färg och man såg dessutom min brun/blonda utväxt. Då gjorde jag ombre över allt det brun/orange men det blev inte mycket bättre, utan sämre.
 
Men just nu har jag börjat fundera på om jag ska slinga mitt hår ljusare för att verkligen få tillbaka min gamla hårfärg som nästan var platinablont. Den hårfärgen hade jag innan jag började färga mitt hår och jag gillade den platinablonda färgen väldigt mycket!

2015-05-29

Men åh drömhår ju Cassandra! :D
Kram Hanna

Svar: Hahah tack :D Men ditt hår är ju lika fint det!
Cassandra Westh







NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR