Piffa upp din bok

Jag tänkte nu tipsa er om ett jätte lätt tips och pyssel som man kan göra om man känner att man har en tråkig bok som behöver piffas upp där hemma! Observera att jag kanske inte är den bästa på att tipsa!
Det du behöver är: en bok och självhäftande bokstäver. I detta fall har jag bokstäver från panduro som jag tycker är fina och bra!
 
Om du vet vad det ska stå på boken eller när du har kommit på det pillar du ut bokstäverna du ska ha för att sedan klistra fast det på boken. Här har jag pillat ut ordet fotoalbum som ska stå på min bok!
 

Sen drar du bort pappret som finns på baksidan av bokstäverna och klistrar fast det på boken så som du vil ha det! Detta är mitt slutresultat efter detta pyssel! Tycker det blev väldigt bra, inte för mycket och inte för lite utan lagom! 




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR