Åland

Hello everyone! Förlåt att jag har varit borta i snart ytterligare en vecka, förlåt förlåt. Men jag har som rubriken lyder varit på Åland över en dag. Ja, ni kanske tycker då att jag har kunnat blogga iallafall men jag har faktiskt glömt bort bloggen och levt livet bara. Men nu är jag tillbaka och ska försöka uppdatera mer!
Men som sagt, jag var på Åland och det var så roligt! Först åkte jag och mina föräldrar till Degersand som ligger inte alls så långt bort med bil. Så dit åkte vi i någon timme för att sedan åka till Eckerö som är ett jättefint ställe! Bilderna ovan är från Eckerö och de nedan är från Degersand. Men på Eckerö parkerade vi vid alla båthus och gick sedan på klippor och berg vid havet där man kunde se allt möjligt! 
Och asså jag är så himla sugen på att flytta till Åland! Det är nästan som en dröm för jag vill bo på landet men ändå ha tillgång till affärer och sånt som jag har nu. Så jag är verkligen sugen på att flytta dit, och som jag skrev under min bild på instagram "skulle inte va fel att bo på Åland" är sant. 




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR