Favoritalbum just nu

Dessa är mina favoritalbum som går på repeat konstant i mina hörlurar. 
 
Nu börjar jag med en fråga. Har ni någonsin hört talats om Arctic Monkeys och The Neighbourhood? Om du inte har det måste jag säga på en gång att båda banden är så sjukt jävla bra! Förlåt för språket, men det är sant! Jag tror inte jag har hört några band som har så bra album och låtar som dessa två. Never. För jag som verkligen älskar att lyssna på musik osv tror, eller snarare vet, att det inte finns någon annan låt eller band som kan slå dessa två eftersom jag inte har hört något bättre album eller låt än Arctic Monkeys och The Neighbourhoods låtar. Men slutsnackat om de två. Albumet i mitten, Generationwhy, av ZHU är faktiskt helt okej. Inte den bästa men den är också en av mina favoriter just nu. Jag tycker att vissa av låtarna i albumet är rätt chill, men inte alla. Men en låt jag verkligen älskar från det albumet är Hometown Girl. Den är verkligen så bra och för mig kan jag faktiskt lyssna på den och nästan somna, och det är inte för att den är lugn utan mest för att det är en skön låt. 
 
Nu har ni iallafall fått veta lite vad jag lyssnar på vilket var inte så mycket. Men om ni inte har lyssnat på Arctic Monkeys eller The Neighbourhood, do that. För jag tror inte ni kommer ångra er! 




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR