Höst, eller?

Det är en sak jag verkligen funderar över nu, och det är om det är höst eller inte? Liksom det är svinkallt nu på både sena förmiddagar och eftermiddag vilket inte allt är så himla mysigt nu i augusti. För borde det inte vara lite varmare än 15 grader? Jo jag tycker det och att det är rått ute nu gör allt ännu värre och man känner på sig att hösten är påväg. Men vad gör det, jag tycker om hösten för det är så mysigt att bara sitta inne med te eller vamrt kaffe och kolla på film och bara mysa. Men det här är inte bara varför jag tycker om hösten, utan jag gör det för att jag nämligen fyller år också! Dessutom på höstlovet vilket är najs haha. 
Och idag ska det tydligen regna och åska där jag bor och det är seriöst så mysigt när det ösregnar, åskar och blixtrar ifall det gör det! Det är nog det jag gillar mest på hösten, men det jag älskar med hösten är att löven på träden blir i alla möjliga färger och att man kan klä sig mer. Men det jag mest ser fram emot med klädstilen i höst är att ha på sig ett par ljusblåa jeans och en grå tjocktröja med converse eller några matchande boots! Kan inte hösten komma nu, asap?




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR