Monday morning

Godmorgon alla fina! Jag vill börja med att säga förlåt för att bloggen har haft en kass uppdatering pågrund av mig de senaste två veckorna. Och varför det har varit så är för att jag har hållt på med mitt rum vilket är klart nu! Alla väggar är målade och möbler är inne i rummet som jag och mamma åkte och handlade häromdagen. Så ni kommer få bilder så småningom på mitt rum och hur det ser ut.

Men nu till denna tråkiga måndag. Här i Stockholm, eller i förorten jag bor i, regnar det och är inte alls sådär jätte trevligt. För imorse när jag vaknade så ösregnade det som fan och direkt fick jag en känsla av att jag ville ligga kvar i sängen och kolla på film eller en serie. Men tyvärr, har skola idag och dessutom är det här sista året i grundskolan så jag måste verkligen kämpa på för bra betyg så jag missade väldigt mycket förra året. Men ni fina får ha en fortsatt bra dag!
 




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR