Rook piercing

Hola amigos! Igår hände en väldigt spontan sak. Jo, jag piercade mitt högra öra där jag skaffade mig en rook piercing. Ärligt talat så var det en spontan sak, för jag skulle bara in till gamla stan med syrran och kolla upp min andra piercing jag har på andra örat och sedan dra till grönan. Men nej, när man väl var hos Tyron som tog min piercing på andra örat som en är en helix passade man även på att ta en ny. Syrran också dessutom vilket var lite roligt. Men jag är så NÖJD med min nya piercing, min rook. Helt stilren och dessutom snygg som fan. Så nu ska den få läka och om den läker riktigt bra på fyra veckor får jag byta till äkta silver! Sen efter det ska jag bra fylla på öronen med fem nya piercingar sammanlagt och därefter är det väl inga mer nya jag ska ta på några år. Men återigen, så nöjd med min nya percing!




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR