Room makeover

Hej hej på er! Som rubriken säger ska en stor förändring hända med mitt rum, för jag ska måla om mina väggar redan från imorgon bitti. Och jag är så glad för det för nu ska denna mörkbruna färg försvinna ut ur mitt rum och istället måla dit en ljusgrå, nästan vit, färg. Jag är verkligen så exalterad över det här att jag vill börja nu. Men morgonljuset är det bästa när man ska måla. Så redan imorgon när jag vaknar ska jag sätta igång med att måla för att få allt gjort så fort som möjligt. Men eftersom det kommer ta tid och mycket färg nu när jag ska gå från bruna till ljusgråa väggar så får mitt tålamod hålla! 
Åh fyfan, jag måste erkänna att jag inte gillar den bruna färgen på mina väggar längre och det är därför jag vill och börja måla så fort som möjligt. Och ärligt så vet jag inte varför och hur jag kunde välja att ha bruna väggar, men det kan ha vart så för att jag gillar brunt som jag gör nu. Men bruna väggar? Really, jag är inte en sån person längre som jag var för 4 år sedan. Men nu ska jag få ljusgråa, fräscha och rena väggar som kommer göra mina bilder här på bloggen och instagram så mycket bättre då det kommer bli så mycket ljusare i mitt rum! Och jag lovar er bilder på mitt rum när allt är klart, jag lovar. Men tillsvidare får ni nöja er med en gammal och ful bild på färgen mina väggar har nu. 




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR