Väska från Don Donna

Igår var det julafton, och jag fick massor med saker som har kommit till användning. 
Men igår av alla presenter jag fick så fick jag denna väska från mamma och pappa som kommer från märket Don Donna som man kan hitta på Accent vet jag. 
Är så sjukt nöjd över väskan som har ett flertal fack stora som små, men också att den är svar med silverdetaljer, för jag är verkligen ingen människa som gillar guld. Och problemet med att jag älskar denna väska så mycket är nog att den kommer dö rätt snabbt, för jag har en känsla att den kommer få följa med mig överallt. Iallafall tills den inte lever längre haha. Men men, vad gör det om man tycker om en väska så mycket samt att det är ett bevis på att man gillar den? 
 
Och innan jag går måste bara säga att jag älskar att axelremmarna är inlindade i silverkedjor som verkligen är min stil! Me gusta <3




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR