Återigen är jag tillbaka på nytt

Nu vet jag inte hur jag ska börja med det här inlägget som är det första på snart ett år. Men hej igen! Det var ett tag sedan jag var här och skrev inlägg, eller ett väldigt långt tag som jag kan erkänna. Förlåt för det eftersom jag hade rätt många läsare som kanske ville att jag skulle uppdatera med något inlägg då och då, men tyvärr. Jag har inte orkat eller haft inspiration och kreativitet till att blogga och göra nya designer som jag älskar. Men nu är jag tillbaka, på nytt också! Om ni inte har läst min presentation i menyn så gör det då nästan allt står där, men inte allt då det har hänt lite tillsom jag berättar om nedanför.
 
Jag har tyvärr legat på sjukhus två gånger i sammanlagt en vecka på mindre än ett halvår och det är pågrund av operationer jag har gjort. Som tur gick allt bra med första operationen jag gjorde eftersom det hade kunnat sluta illa, tror jag. Men den andra operationen jag gjorde vet jag inte så mycket om då det är en helt annat sak och kroppsdel jag opererades för osv. Fast jag hoppas verkligen på att min senaste operation gick som det skulle gå och att allt fungerar som det ska. Men nu ska jag inte prata mer om vad som har hänt med mig och varför jag låg på sjukhuset två gånger då jag tycker att jag kan ta alla såna frågor i ett inlägg om det är flera som undrar och har frågor eller bara vill veta detaljerat om vad som hänt. Och om ni har frågor, var inte tveksama om att fråga för jag tycker inte att det är känsligt eller jobbigt att prata om det jag har gått igenom. Så det är bara att fråga så tar jag det i ett annat inlägg!
 
Slutpratat om sjukhus och mig, nu går jag vidare till bloggen. 
Innan jag började med detta inlägg och att göra en ny design som jag nu har till bloggen tänkte jag faktiskt blogga på nouw. Så jag skapade en blogg, gjorde en design och frågade vänner och bekanta om jag skulle flytta alla mina inlägg härifrån till den nya jag skapade. Och det gjorde jag inte, för jag kände hur osäker och bekväm jag var med nouw och att flytta alla inlägg, men jag var också orolig över att jag kanske inte skulle ha kvar denna blogg då som är 3 år gammal. Så även om det var fram och tilbaka med att flytta inläggen eller inte så är jag här nu, snart ett år senare och börjar om på nytt. Nya inlägg och bättre bilder är förut. Så det är hur det ligger till nu, jag är tillbaka på blogg.se och jag tror inte det kan bli bättre! Och som jag sa i slutet högst upp, läs min väldigt långa presentation så får ni veta lite mer. Sen om ni har frågor till mig är det bara att kommentera, svarar alltid väldigt snabbt!




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR