Almost my birthday

Asså snart är det min födelse dag och hur glad kan man bli? Om exakt en vecka, alltså nästa vecka på tisdag, fyller jag 15. Är så himla taggad på att fylla 15, men dels för att det är ett år kvar tills jag får börja övningsköra bil hihiih. 
Här bjuder jag på två bilder, en på mig och en på ett paket. De här bilderna är från 2012, då jag fyllde 11 och tänk att det är så länge sedan. Fyra år liksom? Tiden flyger iväg och det kommer den här veckan också göra för imorgon gör skaffar jag mig en ny piercing, på torsdag ska jag färg håret och på fredag håller min klass ett halloweendisco. Spännande och framför allt riktigt roligt!
 
Men nu behöver jag eran hjälp med utklädnad som jag kan ha på discot nu på fredag men också på halloween då jag ska gå bus eller godis med brorsönerna. För jag har ingen fantasi eller kreativitet, så om ni har något riktigt bra förslag, kommentera!!




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR