Clean eating & fitness

I mitt förra inlägg när jag tog upp ett ämne som kan bli allvarligt om det går allt för långt. Och i det inlägget sa jag i slutet att jag ska ändra min syn på min hälsa och hur jag ser ut för alltid. Jag kommer inte väga mig konstant som jag gjorde innan och börja gråta för vågen visade en siffra mer. I won't.
Så nu tänkte jag göra ett inlägg med tre bilder för att motivera och inspirera mig och andra här på bloggen. För nu när jag har satt ett mål, som både ni vet om och mina vänner, tänkte jag inspirera och motivera mig med lite bilder från We Heart It och massa andra sidor där man kan hitta inspirerande bilder! För vem vill inte bli inspirerad till en bättre hälsa osv fastän man kan äta onyttigt vissa dagar? 
Men redan imorgon bitti ska jag påbörja mitt mål mot ett hälsosammare liv! För jag har satt mitt larm på 05:30 alla dagar i veckan förutom helgerna, och då ska jag gå upp. Inte ligga kvar i sängen och slöa som jag alltid brukar. Och när jag väl är uppe så tidigt kan jag lika gärna träna lite på morgonen innan skolan och se till att jag får i mig något innan jag tar cykeln till skolan. Jag ska också se till att jag äter en bra och nyttig frukost, lunch och middag alla dagar i veckan eftersom jag redan startar imorgon. Och jag ska inte äta onyttigt som godis, chips eller annat! Never. Nu har jag verkligen satt ett mål om mat och träning, vilket jag hoppas jag kan hålla!

2016-10-10

Kom ihåg att det är okej att skippa träningen ibland när man inte har lust/orkar och att lite onyttigt i veckorna inte heller skadar alls <3 Loveu

Svar: Ja det vet jag haha, men ska försöka hålla mig så nyttig som möjligt. Kram <33
Cassandra Westh







NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR