Mattsvarta naglar

Asså omg, jag har gjort nagelförlängning med mattsvart färg. Det är första gången jag har gjort "riktig" nagelförlängning hos någon i en salong, och för att det är första gången för mig då jag har aldrig har upplevt denna känsla som jag gjorde idag är jag riktigt nöjd med hur det blev! Dessutom fixade jag naglarna för ett schysst pris hos de som gjorde mina naglar, speciellt om man ska jämföra med vissa andra salonger. 
Men innan jag gjorde dessa naglar har jag för några år sedan, runt mina 11 år, testat att ha lite längre naglar som man köper själv i en matbutik eller kicks som man bara limmar på naglarna och låter de sedan vara. Och när jag testade det var det verkligen inte min grej, kunde inte sova och jag ville bara ta bort de vilket jag gjorde en sen kväll som nästan slog midnatt haha. Men nu när jag har gjort dessa naglar känner jag mig mer hemma i mig själv och så än vad jag gjorde innan. Fast det kanske beror på att jag känner mig fräsch? Men vad tycker ni om mina naglar? 




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR