Vecka 1 | 2017

Nu är första veckan i det nya året över och jag har gjort så mycket under veckan, så nu ska jag summera veckan lite snabbt.
I väntan på tåget från min hemort // Byte i Älvsjö till ett nytt tåg mot Handen för att sedan fortsätta mot stallet
 
 Kom fram till stallet, gjorde sysslor och sedan uteritt // Hemma med kaninen som sällskap
 
 Köpte en ny bok // Åkte till en "skidanläggning" i min hemort för att åka lite snowboard
 
 Var på systersonens kalas, 2 år // En bild på mig efter en trött kväll på kalaset
 
Som jag sa har jag gjort mycket den här veckan, vilket det kanske inte visar genom dessa bilder. Men jag har verkligen haft fullt upp och åkt hit och dit med tåg, buss och bil. Men första veckan av 2017 har varit extremt rolig och läringsrikt. Men som sagt, fullt upp och extremt trött, speciellt idag. Vaknade 05:30 för att följa med mamma till jobbet och sen pendla in till Fridhemsplan för att gå till läkaren. Usch, men vad gör man en måndag som denna?




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR