Sol, regn & storm

Jag kan nog säga att dagens väder hat varit så konstigt. Vaknade upp till ett molnigt Stockholm, men inte sådär molnigt som det brukar vara innan det ska regna. Men drygt en timme senare ösregnar det, mys. 
Mulet och regn har det varit hela dagen, men det som är konstigt är alla uppehåll med fint väder det har varit emellan det dåliga. För det har kunnat ösregna och storma så allt blåser bort typ i flera timmar och sedan blir det uppehåll med klarblå himmel och sol. Sedan börjar eländet igen med skitvädret. 
Men ikväll, eller sen eftermiddag kom en vän till mig förbi och ville bara "catch up" efter en månad ifrån varandra. För det är inte ofta jag och min vän träffas, så det blev väl en halvtimmes snack eller något och det var hur kul som helst! Bara prata av sig vad som har hänt i livet och jag kan säga att jag har saknat att prata såhär med någon som är så nära till mig. Men efter hon hade gått gick jag ner till köket och gjorde mig havregrynsgröt toppad med hemmagjord jordgubbskompott, banan, kokoschips och jordnötssmör. Hur gott som helst - ni måste testa! Och detta åt jag till middag med två mackor innan med lite hummus på, så don't worry ifall ni trodde jag åt för lite. 
 
Sen en fråga till er som jag kom på under tiden jag skrev det här inlägget. Vill ni att jag ska summera veckorna (vecka efter vecka) eller varje månad med inslag av bilder från tillfällen som kan vara roliga att läsa om som jag kanske inte delar med mig på samma sätt som i vanliga inlägg? 




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR