Tillbaka, eller?

Kan man säga hej som vanligt eller blir det fel? Är jag tillbaka för alltid eller inte? Detta är inget jag kan svara på. Men hej iallafall, det har gått ett litet tag. Eller snarare ett halvår hah.
 
Så vad är det som har hänt Cassandra? Varför tog du denna "paus" eller rättare sagt, försvann? 
Faktiskt är det inger särskilt som har hänt. Mitt intresse för att blogga försvann då jag började tycka att det inte var min sak att göra då, speciellt under vintertiden. Och det kan ha varit för att jag får så lite inspiration och sådant under vintern då jag inte alls tycker det finns något intressant och roligt att skriva om. Så då tänkte jag väl att det bästa var att sluta blogga helt enkelt. Men kanske inte att försvinna sådär som jag gjorde utan att sägs något. Var nog lite dåligt gjort av mig kan jag tycka. 
 
Men iallafall. Ni som vill veta vad som har hänt under detta halvåret kan jag säga att jag har blivit medryttare, opererat mig och blivit kär och fått en pojkvän, men också tagit körkort (hände i måndags) för moped. Men en annan sak ska ni veta. Jag har äntligen gått ut grundskolan! Den känslan när man inser att man har gått ut 9an var jävligt jobbig. Och jag kan säga att den jobbiga känslan hade jag över mig mer än att det var skönt att ha gått ut, och det är nog på grund av alla jag inte kommer få träffa varje dag som vanligt igen. För jag kommer fortfarande ihåg när jag sa hejdå till två av mina närmaste vänner som gick i andra klassen och min ena lärare som jag har kommit sjukt nära på två år. När jag sa hejdå till de tre bara rann tårarna. Usch.
 
Så vad ska jag säga? Jag har ingen aning om jag är tillbaka för alltid och bloggar varje vecka, men jag hoppas på det. För jag har fått tillbaka intresset för att blogga då min pojkvän har själv tänkt på det och faktiskt börjat. Ehm va?! Nej men det är kul och det kan vara så att han fick mig att vilja detta för jag kan ärligt talat erkänna att det är kul. Riktigt kul! Men jag hoppas vi ses här i framtiden och att jag håller detta! Usch, fy på mig om jag inte håller det här nu när jag säger att jag hoppas att jag är tillbaka för alltid. 




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR