Vad kan jag skriva om?

Okej, nu kommer en fråga till er läsare. Vad kan jag skriva om? För efter man har bloggat konstant (typ) under flera månader och sedan tar en paus på ett halvår för att sedan komma tillbaka för att blogga, då är man väldigt rostig kring detta. Och det är jag. 
Så nu vill jag verkligen ha förslag på vad jag kan blogga om, ifall det är så att jag inte vet vad jag kan skriva om så jag bara kan ta ett förslag och skriva om det! För om ni har något eller några förslag som kommer upp i era huvuden, skriv de gärna. Sen behöver inte din kommentar innehålla ett förslag, utan det kan vara fler än så och jag skulle uppskatta det! Speciellt eftersom jag är så ringrostig och inte alls har någon fantasi eller något liknande när det kommer till att blogga efter ett halvår haha.
Sen är det ju så att det inte händer så mycket i mitt liv då jag alltid gör samma sak varje vecka, vilket är att sova, äta och gymma/åka till stallet. Är liksom inte med vänner så mycket och där jag bor finns det inte så mycket att göra (förutom att åka till grönan vilket inte är så roligt att göra själv).
 
Men om ni nu verkligen kommer på något roligt eller intressant som ni vill att jag ska blogga om, kommentera. Och det behöver inte bara vara det jag har nämnt, utan det kan också vara frågor ni ställer i kommentarerna som jag sedan svarar på i ett inlägg!

2017-06-26

Skriv om sånt som intresserar dig! :)







NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR