16 år på jorden

Nu är jag äntligen 16 och har varit det i tre dagar. Jag kan väl säga att det inte är så mycket utav en skillnad, bara att jag får börja övningsköra med bil och ta körkort för lätt mc - som jag kommer göra i vår. 
En kimono jag fick av mina föräldrar på kvällen
 
Det var en helt okej födelsedag, hände inte så mycket direkt då mina föräldrar jobbade den dagen. Men jag vaknade i alla fall upp till att de (mest pappa) stormade in på mitt rum med två presenter. Sen åkte de till jobbet, jag till gymmet och sen var jag med en vän som kom över i någon timme. Det hände liksom inte så mycket, och jag är på sätt och vis glad över det eftersom jag inte gillar att stå i centrum ifall jag skulle ha släkten över eller alla mina vänner. Får nästan lite panik när jag tänker på det. Men jag avslutade min födelsedag med en middag ute tillsammans med madre y padre, lite övningskörning och mer presenter. 




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR