Update

Som ni har märkt har jag varit borta från bloggen ett tag och det har varit så att jag inte har haft orken att logga in här och blogga om något.. Jag håller också på med en ny design och den är snart klar! Så om jag är borta från bloggen så är det för att jag håller på med min nya design men jag ska försöka blogga med mobilen eller liknande så ni får uppdatering här! 
 
Och imorgon ska jag besöka Friends arena för att gå på Sweden International Horse Show. Ska bli sjukt roligt och kommer förmodligen uppdatera er där under dagen. 

2014-11-30

Hoppas du haft en bra dag idag på Sweden International Horse Show! Själv följer man det från tv:n hemma på Gotland!




2014-12-27

Du är inte ensam om att blogga lite då och då fast det inte är meningen.. ;)




2014-12-30

ska bli kul att se designen :)

Svar: :)
Cassandra Westh




2015-01-03

Du måste bloggaaaaaa! Så tråkigt att gå in här och se att det inte finns några inlägg, hoppas du kommer tillbaka snart ♥




2015-01-07

Fina bilder :)




2015-01-27

Svar: Typsnittet heter Lato :)

Vilka fina bilder!







NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR