Undercut hair

Är det här något man borde testa och göra? Undercut hair tattoo som det kallas för har jag fastnat för väldigt mycket och sitter konstant och tittar på olika mönster personer har där de har rakat sig i nacken. Tycker den här stilen är så himla ball och vill så gärna raka mig själv i nacken, och då vill jag raka mig som bilden till vänster men ha ett liknande mönster som bilden till höger. För jag är verkligen besatt av det här och jag tror det passar mig och min stil, speciellt om jag kommer pierca mig mer i öronen och så. Men jag säger inte att det är fel att skaffa det här om man inte har stilen jag eller någon annan har! Aldrig skulle jag tycka så, utan om man vill skaffa det så får man det såklart. Men när jag väl har skaffat det här så kommer ni självklart få bilder på hur det ser ut, och även bilderna jag har lovat att visa er på mitt rum kommer ni också få se. 




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR