Min typ av mode

Vart ska jag börja? Min typ av klädstil varierar så himla mycket. Jag kan byta klädstil så många gånger under ett år att jag tillslut inte vet vad jag har för stil längre. För jag kan börja klä mig som på bilderna ovan, lite mer stilrent och fint, och sedan kan jag klä mig som bilderna nedan nästa dag. Jag varierar helt enkelt mycket, men jag gillar det enormt. 
För ärligt talat, hur tråkigt skulle det inte vara om man hade en och samma klädstil hela tiden? Ja okej, vissa kanske har det men ändå. Jag tycker iallafall att det är sjukt roligt att byta stil titt som tätt vissa dagar, för då har man ju testat på lite olika stilar liksom. Men jag kan verkligen säga att min stil liknar mest den med puma skor eller andra vanliga sneakers, jeans som är slitna och en tröja med tryck av sitt favoritband. Det är jag,   för jag gillar inte att klä mig så fint och klyschigt som vissa andra gör. Men jag kan göra det ändå, beror bara på vilka dagar det är. För jag har ju båda klädstilarna hemma, det är bara att jag varierar mer eller mindre vissa dagar. Men som sagt, jag hör mer hemma i klädstilen med lite 90-tals stil och sådant. 




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR