Nytt skrivblock & kalender

Denna måndag flög iväg. Började med att jag gick till skolan och hade faktiskt en väldigt bra dag där. Lektionerna gick snabbt och idrottslektionen på slutet gjorde verkligen dagen, så rolig lektion att man skrattade ihjäl sig för minsta sak som hände! Men efter skolan gick jag hem och tog det lugnt en timme, för sedan tog jag bussen till centrum för att möta upp mamma för att handla lite. Jag behövde gå till akademibokhandeln för jag kände verkligen att jag behövde ett skrivblock och en ny kalender, och vad hittade jag? Jo världens snyggaste och stilrenaste skrivblock och kalender som jag verkligen älskar! Jag som person är någon som gillar den "gamla" stilen som innehåller brunt läder osv. Hur snyggt som helst tycker jag!




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR