Ännu en gång?

Mår jag bra nu eller vad? Det är andra dagen i rad jag gör pannkakor till mig antingen för frukost, lunch eller middag. Idag blev det till middag och jag kan seriöst inte hålla mig borta från att inte äta pannkakor! På riktigt, jag är ärlig. Och nej, ni ska inte tro att jag bara står i köket och lagar pannkakor hela tiden. Speciellt idag om ni trodde det, för jag har också varit borta från hemmet och gjort saker typ hela dagen. 
Sen börjar jag känna att det blir tråkigt för er att läsa om mina matlagningar och "fina veganska pannkakor" hela tiden, vilket är inlägg efter inlägg just nu känns det som. Jag försöker verkligen komma på annat att blogga om, men det är lite väl svårt att komma på något när det enda man gör är att äta, gymma eller åka till stallet och sen vara hemma. Man får inte så mycket inspiration till annorlund inlägg då. Men jag ska verkligen förbättra mig, och imorgon kan jag blogga om annat! För då ska jag träffa en vän jag inte har träffat på nästan ett år. Så hon och jag ska in till stan imorgon för att jag ska nämligen byta en piercing som har läkt klart och dessutom ta en ny! Hur taggad är jag? Jo sjukt taggad haha. Så då kan ni säkert få lite bilder jag tar inne i stan (om jag ens kommer ihåg att ta med mig kameran) och min nya piercing. 
 
Men vill ni ha detta recept på dessa pannkakor? För pannkakorna jag gjorde idag är ett helt annat recept är mina veganska bananpannkakor. Så om ni vill ha detta recept också, kommentera! 

Edwin
2017-09-23

Pannkakor is my city ;)







NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR