Grå, ljus & simpel bloggdesign

Ni som är mina gamla läsare och är kvar här vet säkert hur mycket jag älskar att pilla och hålla på med designer när jag väl är kreativ. För jag kan erkänna att förut när jag var galen i kodning och inte hade något att göra alls kunde jag göra designer till andra och mig själv, vilket ledde till att jag kanske bytte design flera gånger. Men det ska inte hända nu, hoppas jag. För designen jag har nu satt jag med en hel natt eftersom jag inte hade något att göra, och dels för att jag var pigg. Så jag hoppas denna håller i några månader framåt så jag inte byter i onödan när den här är så pass bra och stilren fastän jag tog inspiration från en gammal design design jag hade som jag gillade jättemycket. Då hade den svarta detaljer, skitråkig jämfört med nu som lätt är så mycket finare och ljusare än den jag hade för två år sedan. 
Och det jag gillar mest den här designen är att den är ljus med gråa färger som jag nämnde ovan bilden. Men också att länkarna har en brun/orange färg så man ser lätt att det finns en länk i inläggen och i sidomenyn. Speciellt i min presentation där jag har länkat mig till mina två instagram konton. Men det jag verkligen gillar mest med designen är att sökrutan smälte in så bra med allt eftersom den har en grå bakgrund och inte en ram runtom som de flesta brukar ha istället. Det är det jag gillar mest, men det jag älskar är färgen jag har valt på länkarna. Så jag hoppas ni gillar designen och att den duger och funkar, säg annars till så kan jag hitta på något annat om jag får hjälp. Och om ni ser något konstigt någonstans under startsidan, inläggsidan osv kan ni säga till så får jag se om jag kan fixa problemet. 




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR