Arctic Monkeys

Som jag har nämnt tidigare i det här inlägget så är jag väldigt beroende av Arctic Monkeys. Jag lyssnar på deras musik konstant, eller inte så ofta att det är varenda sekund för ibland måste jag lyssna på något annat än deras låtar så jag inte tröttnar. Men när jag väl lyssnar på deras låtar får jag en så bra feeling att man blir lycklig på något sätt. Inte sådär att man skulle kunna börja dansa från ingenstans, men jag tror ni förstår mig. 
Men förra helgens söndag som var kan jag nog inte ha blivit mer överlycklig än vad jag blev på eftermiddagen efter en god lunch på stan med bästis. Eller jag kanske blev mer överlycklig än vad jag var? I really don't know, men jag köpte iallafall denna snygga Arctic Monkeys tröjan på bilden i inläggen och den är verkligen to die for!!! Jag har suktat efter en sån här tröja i evigheter och tillslut köpte jag den. Så lycklig över den för den är snygg, men också bekväm! Och det man inte ser på bilden är att på baksidan finns det en liten text där det står Arctic Monkeys. Samma som fram fast mindre text utan deras symbol. 




NAMN


EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR